ASOS wishlist


 Az utóbbi egy-két évben nagyon belejöttem az online rendelésekbe, például rengeteg dolgot vásárolok eBay-ről és AliExpress-ről is egyaránt. Akik ismernek tudják, hogy nagyon sok youtubert nézek, így nem csoda, hogy ráakadtam olyan videókra, mint az ASOS haul. Ilyenkor ha ellátogatok ilyen oldalra, akkor nem fűzök sok reményt hozzá, ugyanis a szállítási költség miatt egyszerűen nem éri meg vásárolni, ezért amikor megláttam, hogy ingyenes szállítás - valamint vámmentes, ugyanis az Európai Unión belüli vásárlásokat nem terheli a vám - van világszerte, egyből felcsillant a szemem és körbenéztem a honlapon, így megakadt a szemem egy pár érdekes dolgon, amit szívesen megrendelnék - és meg is fogok, csak idő kérdése -, így gondoltam megosztanám veletek ezeket. 

Tudtad? Az ASOS rövidítés az "as seen on screen" kifejezés kezdőbetűiből áll, ami azt jelenti, hogy "amit a képernyőn látsz", tehát azt kapod, amit látsz. 


 Már egy ideje szemezgetek nagy sálakkal, ugyanis csak olyan körsálam van, ami konkrétan egyáltalán nem véd és mindig fázom benne. A választásom egy sima, egyszerű szürke sálra esett. Egyébként a ZARÁban néztem még, nem sokkal, de drágábbak ott, mint ez. Még eldöntöm melyik legyen. 
linkár£15.00 - kb. 5250 forint.


 Nyár óta szerelmes lettem a kis méretű táskákba, ugyanis amióta voltam fesztiválozni vagy csak valahova el kellett ugranom, rájöttem, hogy teljes mértékben fölösleges a nagy, feneketlen táskát hurcibálni. Elfér benne a telefonom, bérletem, a pénztárcám és a kis kézi naplóm, más pedig nem is kell.
linkár£12.00 - kb. 3500 forint. 


 Pulóver és kardigán függő vagyok, így nem volt kérdés, hogy egy fog szerepelni a listán. Egy egyszerű nude színű, kötött pulóver, ami nem feszülős, hanem laza. Tökéletes akár egy randira, vagy ha találkozol a barátaiddal, de még az otthoni semmittevésre is.
linkár£17.99 - kb. 6297 forint. 


 Még egy pulóver, micsoda meglepetés. Szerintem ezt nem kell ragozni, GYÖ-NYÖ-RŰ. Szerelem volt első látásra.
linkár£19.99 - kb. 6997 forint.


 Már régóta keresek sminkfixálót, ami jó is, és erről hallottam már jókat. Az ára nem vészes, így úgy vagyok vele, hogy egy próbát meg fog érni, maximum tovább adom.
linkár£4.99 - kb. 1747 forint.


 Nő vagyok, és imádom a cipőket, főleg az egyszerű fajtából. Ez a kis aranyos fajta a lazább - már melegebb - estékre alkalmas. Mondjuk amikor elmegyünk nyaralni, mi este be szoktunk menni a városba, akkor egy sima farmerrel vagy akár még egy egyberuhával is el tudnám képzelni.
link   ár£20.00 - kb. 7000 forint. 

Ti ismeritek az oldalt? Ha igen, rendeltetek már róla? Ha nem, hogyan tetszenek a termékeik?
                                                                                  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram