Vendéblogger ⎮ első rész


 Két hete meghírdettem egy lehetőséget mindenki számára, ami nem más, mint a vendégbloggerkedés. Ez annyit tesz, hogy kéthetente nagyjából megosztom egy jelentkező írását. Ha te is írnál szívesen egy bejegyzést a blogomra, ne habozz, jelentkezz. EBBEN a bejegyzésben van egy űrlap, amit ki kell töltened, és kész. 
 Az első vendégbloggerem nem más, mint TIFFANY, a Universe Of Tiffany blog írója, aki egy ebben a bejegyzésben segít motiváltnak maradni.

   

 Szerintem mindenkivel előfordult már, hogy január közepe/vége felé elmúlt a kezdeti lelkesedés az újévi fogadalmak betartása iránt, elvesztette a motivációt. Persze nem csak a fogadalmak terén merülhet fel ez a probléma, hanem lehet szó tanulásról/munkáról, sportról, egészséges étkezésről, spórolásról vagy akár még a blogolásról is. Ma ezekben az esetekben szeretnék segíteni nektek. 
 Először is azzal kezdeném, ami számomra a legmotiválóbb és majdnem minden esetben működik. 
Keress olyan embereket (lehet youtuber, blogger, vagy csak egy insta profil) akiknek olyan a munkájuk/életük/alakjuk amilyet te is szeretnél. Ez remélhetőleg rá fog döbbenteni, hogy te is lehetsz ilyen, ha megdolgozol érte. Én általában reggelente a kávém mellett végigpörgetek egy ilyen blogot, meg nézek egy videót, és már meg is van a napi motivációs adagom.  
  Második lépésként össze szoktam állítani magamnak különböző lejátszási listákat. Van egy az edzésekhez, a tanuláshoz, a blogoláshoz és így tovább. Hidd el, sokkal szívesebben fogsz neki állni, ha közben olyan dalok szólnak a füledben, amiket szeretsz. 
 A következő tipp is nagyon hasonló, ugyan úgy működik, mint az első, viszont ezúttal szükséged lesz néhány képre. Különösen a spórolásban és a sportban fog neked segítséget nyújtani. Az egyszerűbb verzió, hogy keresel egy képet arról a dologról amire nagyon régóta vágysz (lehet az egy kockahas, egy új kamera vagy éppen egy utazás) és beállítod háttér képnek.
 A kicsit összetettebb, hogy kinyomtatod a képet és egy olyan helyre rakod, ahová gyakran nézel. Szerintem jó ötlet lehet egy tükör szélére tűzni/ragasztani, a perselyedre/pénz gyűjtő üvegedre, borítékodra erősíteni, vagy csak simán a faladra. 
 Ha az iskolában, munkában van szükséged motivációra, az első lépés, hogy teremts magadnak egy olyan környezetet ahol szívesen tanulsz, dolgozol. Rendezd át vagy rendszerezd az íróasztalodat, tedd tele olyan dolgokkal amiket szeretsz. Ha ez még mindig nem elég, nekem mindig sokat segít ha veszek néhány új tollat (főleg valami színeset vagy csillogósat) és kicsit feldobom a füzeteimet. Ez arra szokott ösztönözni, hogy használni akarjam őket, így több kedvem lesz a tanuláshoz is. 
 Nekem nagy hibám, hogy nagyon kevés vizet iszok. Ennek a problémának a megoldására két megoldást is találtam, amelyek nagyon sokat segítenek nekem. Az első lépés az volt, hogy letöltöttem egy applikációt, ami emlékeztet arra, hogy igyak. Másodszorra, vettem egy viszonylag nagy, műanyag üveget. Ebből ugyanis sokkal jobb érzés inni, mint egy sima PET palackból, de persze az is tökéletesen megfelel a célra. Harmadszorra pedig az egyik barátnőm is ezzel a problémával kűzdött, ezért úgy gondoltuk, hogy együtt fogunk megkűzdeni vele, és versenyzünk, ki tud többet inni. 
 
Szóval ez lenne az utolsó tippem, ami egyben a személyes legnagyobb motivációm (mivel eléggé versengő típus vagyok), hogy találj magadnak egy olyan személyt, dolgot, amivel versenyezhetsz, amit legyőzhetsz.

Nektek mik segítenek motiváltnak maradni? Ezek közül a tippek közül használjátok valamelyiket?
                                                                           
második rész ▷

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram