FiloFax - Global Office Solutions


 A Global Office Solutions jóvoltából kipróbálhattam egy régóta kiszemelt naptárt. Fiatalabb korom óta naptár, rendszerezés, stationery megszállott vagyok, ezért is nagyon örültem neki. Ami a képen is látható, ő egy Pastel Spots pocket méretben, ami az új termékek egyike. 

 Amikor megérkezett nagyon izgatott voltam, viszont sajnos a csattja nem volt a helyén. Írtam is a cégnek, akik minden szó nélkül, azonnal kicserélték. Ez nálam egy nagyon pozitív dolog, és talán emiatt az élmény miatt sokkal pozitívabban tudok a cégre nézni. Amint válaszoltak az e-mailre, már aznap hozták is az újat. 
 Amikor legelőször kézbe vettem az első dolog, amire felfigyeltem, hogy milyen puha. Olyan nyomogatnivaló, egész nap a kezemben tartanám, kényelmes és kézbe illik. 


 Alapjába véve, nem nagyon szeretem a színeket, ennél mégis úgy gondoltam, jó lenne ha lenne benne valami, leginkább ezért esett erre a választásom. Ha kinyitjuk egyből ezt az oldalt látjuk. Egy keményebb átlátszó lap alatt egy mintás papír, aminek olyan a mintája, mint a FiloFax külsejének.


 A belseje szép babarózsaszín, egyáltalán nem harsány bőr, az első felén kártyáknak és alatta lévő papírnak vannak helyek, míg a hátulján szintén egy nagy lap. 
 Valamint ott a jobb szélén egy kicsit látszik, de van egy toll tartó gumi része is, ami szintén megkönnyíti a helyzetet, ha gyorsan le kell írni valamit, nem kell felkutatni a táskát egy toll miatt.


 A heti tervezője két oldalon helyezkedik el. Engem kicsit zavar, hogy csak reggel 9-től délután 5-ig lehet tervezni, de ezt úgy oldlom meg, hogy ha van aznap utána még programom, akkor húzok egy vonalat kb. a felénél, így kettéosztva a napot és úgy írok tovább. 

 Rengeteg plusz papírt tartalmaz a csomag, például üres, négyzethálós, vonalas - amiből vannak még színesek is - és "to do", vagyis a teendők listája. Viszont nem túl vastagok, akár egy fénymásoló papír, így ha egy erősebb tollal írunk rá, akkor át fog ütni.


 Ezt az utolsó képet azért gondoltam, hogy teszek mellé egy tollat, hogy lássátok a méretet. Tehát a pocket kisebb, mint egy Stabilo toll. ((Szé × Ma × Mé): 115×145×30 mm). Az elején azt hittem, hogy ez nekem nagyon kicsi, de a Personal mérettől féltem, hogy nagy lesz a táskámhoz, viszont most, hogy már napok óta használom, egyáltalán nem kicsi, pont megfelelő. 

 Próbálom egyedivé tenni és a saját személyiségemre formálni, ami annyit tesz, hogy díszítem, színezek, rendezek.

 További FiloFaxokat ITT, pótlapokat ITT, kiegészítőket pedig ITT találhattok. 

Pár ötlet, hogy mit tehetsz bele a FiloFaxba.







Ti használtok, vagy használtatok már FiloFaxot? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szívesen kipróbálnátok?
                                                     




2 megjegyzés:

  1. Jópofa, pont ugyanilyen filofaxot vettem januárban, csak én a personal méretet választottam. Imádom, gyönyörű színei vannak, és félelmetesen hasznos. Még "tanulom" a legpraktikusabb, leg"zsófisabb" használatát, próbálom egyre jobban magamévá tenni, de már tudom, hogy nagyon jó dolog.
    Sok örömet hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyet értek! Napi szinten használom, roppant hasznos és egyedivé lehet tenni.

      Törlés

Instagram