January favourites


 Legutoljára áprilisban volt egy kedvences bejegyzésem, ami valljuk be, nem ma volt. Mindig szeretnék ilyen félét írni, de egyszerűen, ha én megszeretek valamit, azt használom és egy ideig nem szerzek be újat, pedig elhatároztam, hogy újabb dolgokat fogok kipróbálni. Gondoltam most kategorizálom a dolgokat, és minden kategóriából hozok egy terméket. De kezdjük is el.

S M I N K T E R M É K
 Nálam hatalmas sikere van a MAC Studio fix fluid alapozójának. Ez előtt a Catrice híres HD Liquid coverage alapozója volt az, amit minden nap használtam, viszont egy idő után úgy éreztem, hogy borzasztóan sápaszt, ezért beszereztem ezt a MAC-et. Mint később kiderült, nem az alapozóval volt a gond, hanem a púderrel, de a két terméket összehasonlítva egy dolog az, amiben eltérnek. Mind a kettő nagyon szépen fed, sokáig tart, de a MAC nem hagy nyomot. Érdekesen hangzik, de amikor megölelem a barátomat nem kell takarítanom a pólóját, ugyanis semmi sem marad ott, míg a Catrice féle alapozó eléggé maszatolódik. 
 Azért szeretem még ezt a terméket, mert az ott dolgozó alkalmazottak nagyon segítőkészek, és sikerült megtalálni a színemet, ezért nincs maszkos hatása. Mivel matt finish-t kértem, nem használok púdert, nap közben nem is érzem, hogy lenne valami az arcomon. Az ára egyedül kicsit húzós, de szerintem rendkívül megéri.

K Ö N Y V
 Nagyon szeretem a hasonló romantikus könyveket, így nem volt kérdés, hogy ez is a kezeim közé fog kerülni. Még nem olvastam végig, de egyszerűen imádom. A könyvben megjelenő főszereplő egy Szaúd-Arábiai herceg, aki gondolom beleszeret egy magyar nőbe. Általában nem szeretem, ha egy könyv magyar helyszíneken játszódik vagy alapjáraton a magyar nevek, de ennek a története miatt ezt mellőztem. Elég nyersen és őszintén mutatja be az iszlám vallást és az arab kultúrát, ami nekem nagyon tetszik. A könyv nagy része kemény történelem. Az elején még érdekesnek is találtam, de amikor 3 oldalon keresztül részletezi, hogy az arabok és a zsidók miért nem jönnek ki egymással, kicsit sokalltam. De mégis, maga a történet nagyon jó, imádom.

Z E N E
 Ed Sheeran rajongó vagyok már ezer éve. A Shape of you számába azonnal beleszerettem. Szerintem ezen nem kell mit magyarázni, Ginger God

A L K A L M A Z Á S
 A MyMeki alkalmazásban aktuális akciók vannak, esetleg ha egy új érkezik azonnal jön az értesítő is róla. Még nem volt alkalmam használni, de mindenképp fogom. Napi szinten nézem át, hogy mik vannak éppen, független attól, ha nem mond semmi újat.

L A K B E R E N D E Z É S
 Ezt a kategóriát azért hoztam létre, mert pár napja sikerült eldöntenem, hogy ha sikerül, akkor a Brighton uni-ra szeretnék jelentkezni Interior Designer szakra, és azóta még jobban beleástam magam a témába. 
 Ez a hálószoba márcsak azért is tetszik, mert sok a természetes fény, ami számomra elengedhetetlen. Sajnos az én szobámba már délkor fel kell kapcsolni az ablakot, amit nagyon nem szeretek. Valamint ez a minimalista stílus, minden egyszerű, de mégis nagyszerű. Szívesen kelnék egy ilyen helyen.

S Z E M É L Y
 Kyra és Oscar csatornájára egy éve találtam rá nagyjából, akkor lehetett 100.000-200.000 feliratkozójuk, a mai napon pedig már 829.882 bug buddie csatlakozott hozzájuk, ami azt mutatja, hogy hatalmas sebességgel növekszik a feliratkozók száma. Nem csodálom, teljes mértékben megérdemlik. 
 Kyra egy nagyon közvetlen, aranyos és pozitív személynek tűnik, így egyértelmű, hogy követem instagramon. Napi rendszerességgel tölt fel valamit, de egy rossz nap után annyira jól esik ránézni a lapjára és látni a sok boldog és kedves képet, a gyermeküktől pedig olvadozom. 
 YouTube csatornájuk: ITT megtalálhatod ha érdekel.

Nektek mik a januári kedvenceitek?
                                                                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram