Kedvenc bejegyzéseim Reni Beauty & Fashion blogjáról


 Egyre több bloggert sikerül személyesen is megismernem, aminek nagyon örülök. Reni blogját már régebb óta követem, viszont megismerni csak körülbelül 3 hete sikerült, aminek szintén nagyon örültem, ugyanis egy kedves, energikus, lelkes, 19 éves lányról van szó. 
 Mivel rengetek jó bejegyzése van, gondoltam megosztom veletek a TOP 3-at, ami nekem a legjobban tetszett.


MIT VISZEK MAGAMMAL EGY UTAZÁSSAL? | 2017

 Amikor megláttam, hogy Reni megírta ezt a bejegyzést, azonnal rákattintottam, ugyanis ahogy a bejegyzés elején elmondja, hogy szinte minden hétvégén utazik, együtt tudok érezni vele, ebben társak vagyunk. *pacsi
 Nálam lista mindig a fejemben volt, végigpörgettem a napomat, mit csinálok majd, mi kell hozzá, de egy idő után már automatikussá vált a pakolás. 
 A listát nálam csak a laptop bővíti ki, ugyanis nekem a vonat út 40-50 perc, így egy sorozat részt tökéletesen végig tudok nézni, így általában ezzel is telik nálam az idő.
 Mindenestere jó kis lista kezdő utazóknak, akik nem tudják mire is lenne szükségük, hogy elüssék az időt.


AZ IDŐ ROHAN, DE TE LASSÍTHATSZ!

 Egy igen elgondolkodtató bejegyzés. Miért rohanunk? Az apró dolgok elhaladnak mellettünk, mi pedig rohanunk tovább. Ideje néha megállni és körbenézni, észrevenni az apró csodákat körülöttünk. Nyisd ki a szemed, ismerkedj, fedezz fel, ne mindig csak rohanj. Már rosszul érzem magam, hogy ennyiszer leírtam ezt a szót, de az ember ilyenkor elgondolkodik, mindig megéri rohanni? 


EGY NAPLÓ, MELYTŐL JOBBAN ÉRZED MAGAD!

 Ez az a bejegyzés, amit mindenképpen a listába szerettem volna tenni, ugyanis én is megcsináltam ezt a típusú írást. Személy szerint a Bullet Journalomba írtam ki egy lapra, hogy "Today I am happy beacuse..." és a dátumok felsorakoztatva. Mindig meghagytam nap végére a kitöltést, így amikor leültem és elkezdtem gondolkozni a napomon annyi sok pozitív emlék jutott eszembe, hogy nem tudtam eldönteni, hogy melyiket is írjam le. A hó végére pedig rá kellett, hogy jöjjek, hogy ez egy igazán jó hónap volt. Ezt a bejegyzést mindenkinek ajánlom, de tényleg. 

Nektek mik a kedvenc bejegyzéseitek Renitől? Egyébként a blogját ITT találhatjátok meg.
                                                     




2 megjegyzés:

  1. Mint mindig egy nagyon jól összeszedett cikket olvastam :-) Köszönöm :-)

    VálaszTörlés

Instagram