Stationery must haves


 Már kisebb korom óta rá vagyok kattanva az irodaszeres eszközökre és ez a mai napig nem csillapodott ezért várható volt tőlem hasonló bejegyzés. Már körülbelül egy éve írok bullet journalt, viszont sajnos egy pici, vékony lapú noteszt sikerült beszereznem, amivel egyáltalán nem vagyok megelégedve, így a lelkesedésem is csökkent a használatához. Ez is mutatja, hogy milyen fontos mindenből a megfelelőt választani.
 De mik azok az elengedhetetlen dolgok a tökéletes napló vezetéséhez? Most leírom nektek.


 Az első és legfontosabb a notesz vagy FiloFax. Mint feljebb is leírtam, én rossz noteszt választottam, ezért már annyira kedvem sincsen használni. Tehát ha megfelelő méretű, vastagságú, kinézetű naplót választunk, akkor naponta akár többször is szívesen előveszi az ember és dekorálgatja is.
Több féle noteszt akár a Global Office Solutions honaplján találhattok. Mind minőségi és táskabarát, a választékuk pedig hatalmas. 


 Szerintem a megfelelő íróeszköz kiválasztása is majdnem olyan fontos, mint a megfelelő notesz. Ha szépen ír, szép a színe, szívesebben használod többször, esetleg ha meglátod akkor eszedbe jut, hogy használnád és előveszed a kis naplódat és a fantáziád már szabadon is engedheted. 


 A washi tape kifejezésnek nem nagyon tudom a magyar megfelelőjét, inkább csak mintás ragasztócsiknak nevezném. Rengeteg mintájú és textúrájú washi tape-k vannak a neten csupán pár száz forintért és teljes mértékben fel tudják dobni az oldal kinézetét. Például AliExpressen vagy eBayen is találhatók. 


 Számomra a paper clipsek, vagyis a gémkapcsok elhagyhatatlanok. Sokszor kapok egy egy cetlit arról, hogy mit kéne vennem, vagy ki éppen mit ajánl akkor rendkívül jól jön, ugyanis csak oda kapcsolom a laphoz és kész. Biztosan nem fogom elfelejteni. 


 Szimpla matricák, amik szintén csak díszítés miatt. Én személy szerint imádom az ilyeneket és ezekkel pepecselni, és aki hasonló, mint én, tudja miről beszélek. 

 Vo-nal-zó. Sokan furcsállják, de szerintem ez is egy abszolút must have. Hidd el, kell!

Számotokra mik a kihagyhatatlan darabok?
                                                                                




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram