Vendégblogger ⎮ ötödik rész


 Számomra hihetetlen, hogy a vendégblogger projekt már 10 hete tart, ugyanis ez az örödik része. El sem tudjátok képzelni mennyire jó érzés, hogy ennyien szeretnétek írni az oldalra. A projekt egyik célja az is volt, hogy minél több embert ismerhessetek meg a bejegyzéseik által, és mint ahogy láttam és számítottam rá, a felhozatal rendkívül színes. 
 Az ötödik részben Szinti, a Szinti Kl blog írója motivál minket.


No-net - avagy foglalkozzunk a külvilággal is

A mai világban nagyon nehéz elszakadni a számítógépektől, és a külvilág szépségeire fókuszálni. Teljesen megértem, ha neked sem megy, én is van hogy legszívesebben az interneten lógnék egész nap, de olyankor eszembe jut, hogy ezzel csak húzom a saját időm, hiszen mit segít nekem az, ha a facebookot bújom egész nap, és a topkommenteket olvasom, semmit ugye? Ezért kitaláltam egy programféleséget, amit ebben  a bejegyzésben vázolok is neked.Az egész projekt lényege az, hogy naponta 2 órán keresztül semmilyen kütyühöz nem érhetsz, hogy az alatt az idő alatt mit csinálsz az a te dolgod, de azért adok pár tippet, ha esetleg nem tudsz mit kezdeni magaddal.

1. Olvass!
Ez a legkönnyebb, biztos van otthon egy rakatnyi porosodó könyved, amit évek óta igérgetsz, hogy elolvasol de sajnos eddig nem volt időd. Ezt a két órát pedig rászánhatod, hogy belekezdj, ki tudja, lehet annyira megtetszik a történet, hogy a no-net után folytatod az olvasását.
2. Sétálj!
Most nem arra gondolok, ahogy általában szoktál, tudod, fül bedugva, zene maximumon, előre nézve, gyors léptekkel, na nem! Vedd fel a legkényelmesebb cipőd, mert egy hosszú sétára invitállak, ahol van időd körül nézni, és észrevenni a természetet. Hidd el, megéri, főleg ha hullani kezd a hó, én mindig akkor ütemezek be egy kis lábgyakorlatot, mert imádom a havat, míg el nem taknyolok, akkor valahogy nem vagyok oda érte, de a lényeg az, hogy semmi ne akadályozzon meg abban, ha a szabadidődben járnál egyet.
3. Ülj be valahova enni!
Az étkezési szokásainkhoz már annyira hozzátartozik az, hogy közben a facebookon informálódunk, hogy szinte nem is érezzük az ízeket, pedig az evésnél jobb dolog nincs a világon, szóval ki kell élvezni amennyire csak lehet.
4. Alkoss!
Fess, írj, gyurmázz, hajtogass, zenélj mindegy, csak alkoss valamit. Én imádok festeni, ahogyan írni is, de a girárommal sem viselkedek mostohán. Ilyenkor tudok leginkább magamba nézni, és papírra, vagy vászonra vetni a gondolataimat, de van, hogy nem is gondolkodok, csak játszok a hozzávalókkal, ekkor jönnek létre a paca-hegyek, és a csillámpónis történetek. Általában órákig tudok pacsmagolni, van hogy bele se férek a no-net keretbe.
5. Kezdj el egy programot!
Én színjátszózom, kosarazok illetve hamarosan gitárórára is beiratkozok. Színészkedni gyerekkorom óta szeretek, a zene pedig mindig az életem része volt, a kosarazás meg olyan mint valami drog, függök tőle. Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy olyasmire vállalkozz amit szeretsz. Ha szeretsz sütni, ezer meg egy sütő tanfolyamot lehet találni, ha meg barkácsolnál akkor szintán sok lehetőséged van.

Ez alatt a két óra alatt, tényleg tedd el az elektronikát és élvezd az életet úgy ahogy azt kell. Az elején nagyon nehéz lesz, én például reflexszerűen nyúltam a telefonomért akárhányszor unatkozni kezdtem, de mára már alig várom, hogy letegyem a telefont és valami fontosabbat csináljak.

Szívesen várok szabadidős tippeket, ha esetleg te is bevezeted a no-net-et az életetedbe feltétlenül mondd el nekem.


                                                                      
                                                                       
◁ negyedik rész          hatodik rész ▷

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram