YouTuber lettem?


 Ezer éve gondolkoztam azon, hogy YouTube csatornát indítsak, de sosem volt meg hozzá a bátorságom, ugyanis rettenetesen félek az emberek véleményétől. Ezt az is igazolja, hogy a blogomról talán három ismerősöm ha tud. 
 Ennek okáért arra a döntésre jutottam, hogy ha indítok is egy csatornát, akkor is beszéd- és arcmentes lesz, vagyis utazós vlogok. Családommal és párommal is egyre több időt töltünk külföldön, vagy Magyarországon belül kirándulunk valahol, és gondoltam jó ötlet ezeket megörökíteni videó formában. 
 Ilyen is volt az idei síelésünk, amikor Ausztriában teleltünk. A videó nagyon kezdő és nagyon alap. Ezzel tisztában vagyok. Több tervem is van már a jövőben, de egyelőre megakadályozott a több videó felvételében a tárhely hiánya. Ezt nézzétek el. 




Nektek van YouTube csatornátok? Vagy esetleg gondolkoztatok azon, hogy csináltok?
                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram