Kedvenc bejegyzéseim Erika Angyalka Stílus blogjáról


 Szerencsésnek érzem magam, hogy egyre több ember figyel fel a blogomra, és egyre több emberrel tudok együtt dolgozni. Erikát, az Angel Style blog íróját, már régóta követem, és egy blogos csoportból ismertem meg, amit egyáltalán nem bánok, ugyanis egy nagyon kedves személlyel bővült az ismerőseim száma, és a mai nap az ő számomra top három bejegyzését osztanám meg veletek.



Ciki vagy nem ciki? / Mit kell tudnunk a fogamzásgátlásról?

 Egy komoly téma, mégis úgy érzem mintha tabuként kezelnénk a fogamzásgátlók használatát. Sokan nem mernek otthon beszélni erről - aminek a miértjét nem értem, hiszen kivel beszélnénk meg, ha nem a szüleinkkel -, ezért az interneten olvasnak utána, és sokszor rossz kamu információkat kapnak. Erika sok fontos információt leírt ebben a bejegyzésében.

42 nap alatt így szabadulhatsz meg a lomoktól!

 Én nagyon rossz vagyok a rendrakásban és a lomtalanításban, ezért nekem sokszor kellenek ilyen tervek, amik alapján rendezni tudom magam körül a dolgaimat, ilyen a 42 napos rendezési terv is, amit olvashattok Erikánál.

Áprilisi bakancslistám / Megjött a tavasz!

 Valamiért imádom mások bakancslistáját olvasni. Talán azért, mert engem is ösztönöznek arra, hogy megtegyek dolgokat, amikre nem is gondoltam volna. Ilyen az áprilisi bakancslista, ugyanis jön a jó idő, és mindenki mozdulna már ki a jó időre, természetesen én is.


Ti ismeritek Erika blogját? Nektek mi a kedvenc bejegyzésetek tőle?
                                                                                









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram