Együnk együtt ⎮ Diétás kókuszos-túrógolyó


 Már egy ideje elhatároztam, hogy életmódot változtatok - amit már egy ideje meg kellett volna tennem, de sosem voltam elég kitartó hozzá -, és most rengeteg támogatással elindultam ezen az úton. Tudni kell rólam, hogy nagyon édesszájú vagyok - de tényleg nagyon -, viszont rátaláltam a Fittkonyhára, ahol rengeteg finom és egészséges recept található. 
 Az első próbálkozásom egy nagyon kis egyszerű desszertgolyóra esett, ami nem más, mint a kókuszos-túrógolyó. Pofon egyszerű elkészíteni, semmi féle különösebb szakértelem nem kell hozzá, és 10 perc alatt el is készíthető.

Hozzávalók (nagyjából 10 golyóhoz):
- 150 g. túró
- 30 g. tejföl (vagy joghurt)
- 30 g. kókuszreszelék
- édesítő (én 20 g. Erytviát használtam, amiből 1 evőkanál annyi, mint cukorból 4)
- cukormentes ét- vagy tejcsoki (én 10 db. Ana Fiber étcsokoládét használtam)

Elkészítés:
 1. A csoki kivételével a többi alapanyagot összekeverjük, majd elkezdünk golyókat formázni.

 2. A csokit vízgőzön felolvasztjuk, majd a golyókra egy kiskanál segítségével helyezzük - vagy belemártjuk a csokiba, de ezt nem nagyon ajánlom, ugyanis még a golyók nem álltak össze, így könnyen széteshetnek -.


 3. Egy tálcán a hűtőbe (nagyjából 10 percre) vagy a mélyhűtőbe (nagyjából 5 percre) helyezzük.

 Az egész adag nagyjából 20 g. CH és 530 kcal.
 Eredeti recept: ITT megtekinthető.
Jó étvágyat!

                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram