NYX személyre szabható szemhéjpúder paletta ⎮ teszt


 Már régóta ki szerettem volna próbálni a személyre szabható palettát, ugyanis a színeket mégiscsak mindenki magának válogatja össze. Akármilyen palettám is van/volt, mindig volt egy-két szín, amihez hozzá sem nyúltam, ezért egy szinten pénzkidobásnak tartottam.
 A boltban két tok méret közül lehet választani, a kilenc és a négy darabos között. A négy darabos 1499 forint, a kilenc darabos pedig 1899 forint. Én a nagyobbat választottam, mivel a különbség csak 400 forint, de mégis 5 színnel többet tudok bele tenni. 


 Egyelőre három színt választottam hozzá (balról jobbra - S.O.S., Strike a pose, Shadow pan - darabja 899 forint). Személy szerint a nude, visszafogott, természetes színeket szeretem, ezekkel egy natúr füstös sminket is el lehet készíteni. 


 A színek szerintem kellően pigmentáltak, nem túl harsányak, de mutatósak. Szemhéjra felvíve teljesen természetes hatást keltenek, így akár a mindennapokra is használhatóak. Az S.O.S. nevű púder (legfelső) kicsit szürkésnek néz ki a képen, de élőben egy halvány barna szín, talán a palettás képen jobban visszaadja.

 Csináljunk egy kis matekot. Ha a négy darabos palettát választom, és a legolcsóbb színekből választok, az 1499+4*899, az 5095 forint. Ha a kilenc darabos palettával számolok, akkor 1899+9*899, ami 9990 forinttal egyenlő. Ha a 9990 forintból kivonom az 5095-öt, az 4895, amit el kell osztani 5-tel (ugyanis ennyivel kevesebb hely van a kisebb palettában), akkor 979 forintot kapok, ami ekkor egy púder árával egyenlő. 80 forint nem sok, de sok kicsi sokra megy, tehát 80*5, 400 forinttal többet költünk a kisebb palettára.

 Valamint ajándékba még választhattam egy szemöldökceruzát is, ami meglepett, ugyanis nem volt sehova kiírva, hogy x összeg fölött jár, vagy a paletta után, de kellemes meglepetés volt. Egy világos barnát választottam (916 AUBURN árnyalatban), ami könnyen felvihető, természetes hatást kelt, nagyon megszerettem.

 Összességében teljes mértékben meg vagyok elégedve minden termékkel, és mindenképp fogok még több színt beszerezni.

 Nektek tetszenek a NYX termékei?
✝ = ♡



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram