but first, insulin



 Nos, számomra is fontos néha a váltás, változtatás. Ennek az ideje eljött a blogomnál is. Az utóbbi időben nem nagyon tudtam foglalkozni vele, elhanyagoltam. (Éljen a végzős év.) Régen nagyon szigorú voltam saját magammal, bizonyos időkben szerettem volna posztolni, bizonyos mennyiséget, de ezt az időm nem engedte. Nagyon sajnáltam, mert imádok írni, mégha nem is olvassa senki, az érzés, hogy én kiadtam magamból, vagy megosztottam valamit, felemelő volt, bármennyire  is közhelyesen hangzik. Hiányzik, hogy leüljek bejegyzés ötleteken gondolkozni, hogy megírjak egy épp hosszabb vagy rövidebb bejegyzést, hogy megnyomjam a közzététel gombot. 
 Ezentúl nem lesznek szabályok. Nem lesz rendszer. Posztolok, amikor időm és inspirációm engedi, nem fogok rástresszelni. Így szerintem jobb bejegyzések születhetnek.
 A változáshoz új név is kellett. De miért "But first, insulin"? 2017. December 8-a van, hajnali 1:45 perc, és pont ma vagyok 6 és fél éve cukorbeteg. (Ezt egyébként nem így terveztem, teljesen véletlenül jött ki, magam is meglepődtem.) Eddig nem kezeltem rendesen ezt a betegséget, pedig szeretném, nagyon is, de ez nem olyan egyszerű. Nem olyan könnyű lemondani az édességekről és az evésről, mint amilyen könnyűnek hangzik. Sok belső harcot vívok, amiket le szeretnék írni. Ezekről senkinek nem beszélek, mert úgy érzem nem értenének meg és félek azt hiszik, hogy csak túlzásba esek, de szeretném, ha több ember belelátna egy 19 éves, cukorbeteg lány életébe. Miken megy keresztül, miért döntött így, mit miért csinál. Ezek olyan dolgok, amikről senki sem beszél, én pedig szeretnék, mert az a célom, hogy több ember tudjon erről a betegségről.
 A blog témáját is szeretném ebbe az irányba vinni. Egészséges, cukormentes receptek, tippek, gondolatok és így tovább. 
 Ez számomra egy újrakezdés, tisztalap, és nem a bloggal, hanem a betegségemmel és az életemmel. Mert igenis szeretném komolyabban venni, és így talán sikerül.

 Ha van bármi, amiről szívesen olvasnál, vagy csak szimpla kérdés, kérlek írd meg kommentbe.
✝ = ♡


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram