11+1 dolog, amit sose mondj egy cukorbetegnek


1. Nem nézel ki úgy, mintha cukorbeteg lennél.
 Miért, pontosan hogyan néz ki egy cukorbeteg?

2. Egyes típús? Az a rosszabbik?
 Van jobbik?

3. Várj, te ehetsz ilyet?
 Hacsak nincs benne méreg...

4. Nekem ez nem menne. Utálom a tűket.
 Nos, én is, de a másik megoldás a halál, szóval...

5. Annyi édességet ettem...helló cukorbetegség. haha
 Nem attól lesz valaki cukorbeteg, ha sok cukros ételt eszik. És ez nem vicces.

6. Ha rendesen odafigyelsz mindig mit eszel, kikerülhető ez a betegség.
 Még mindig nem attól leszel beteg, hogy mit eszel. - legalábbis nem az egyes típúsú -

7. Nem félsz attól, hogy levágják a lábad?
 Te nem? Veled is megeshet...

8. Végülis, jobb mint a rák.
 Mindegyik ugyan olyan rossz. Ahogy az emberek foglalkozását, úgy a betegségeket sem illik összehasonlítani.

9. Cukorbetegség? Ja, a nagypapámnak is van/volt.
 Tényleg? Jó neki. Egyébként valószínű, hogy kettes típúsú, ugye? A két típús kicsit különbözik. Valamint én 13 évesen lettem diagnosztizálva, nem 63, szóval nekem az egész életemet így kell majd leélnem.

10. Arra nincs valami gyógymód?
 Ha nagy betegségekre lenne gyógymód, a gyógyszeripar magát tartaná fönn?

11. Legalább nem életveszélyes.
 Ami azt illeti, de igen. Az inzulin egy halálos drog, ha túl van adagolva. Az életem szó szerint a kezemben van.

+1 A kutyám is cukos. Tudom min mész keresztül.
 Nem, nem tudod. A te kutyád egy nap csak egyszer eszik. Ő sosem volt tini. Nincs egy csomó kutya barija, akik szeretnek Haribot enni szünetekben, és korlátlan mennyiségű fagyit nyalni nyáron. A kutyádra nem jön rá a menzesze közepén, hogy benyomna 2 32cm-es pizzát, valamint nem akar majd szülni, vagy körbeutazni a világot. Érted már?

✝ = ♡

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram